1. 23:25 23rd Apr 2014

    Notes: 5105

    Reblogged from amysasscroft

    1. Normal Person: *watches musical*
    2. Normal person: That was good. I enjoyed it.
    3. Me: *watches musical*
    4. Me: *buys cast album*
    5. Me: *buys T shirt*
    6. Me: *buys poster*
    7. Me: *keeps tickets forever*
    8. Me: *Looks up bootleg copies of said musical on YouTube*
    9. Me: *Learns all words to said musical*
    10. Me: *Act's out said musical*
    11. Me: *Falls in love with actors in said musical*
    12. Me: That was good. I enjoyed it.
     
  2. 23:13

    Notes: 255

    Reblogged from teased-poof

    Tags: peoplevideocheer

    teased-poof:

    needles-arent-4-sewing:

    teased-poof:

    wcss:

    teased-poof:

    cheeraddiction:

    ferociousbrosius:

    teased-poof:

    fierce-flexible-cheer:

    teased-poof:

    finallllylylyyyyyyyyylylylyyyy

    Ur HEIGHT JESUS

    i’m not Jesus, i’m sierra. but hello anyway, friend!

    OMG CHEER NAME TWINNIE ^^

    I love when long people tumble omg

    yaaaa i’m 5’10 & tumbling is literally death but ayyyy gotta have it

    Frick you tumble like a ballerina

    are you high omg i tumble like an elephant 😂

    your layout is BEAUTIFUL!! i love that you dont just whip yourself over like most people

    aw omg tysm ily

     
  3. 23:10

    Notes: 10076

    Reblogged from gaylienz

    hellabloggin:

    im so pro-selfie like there are so many bigger problems in the world than girls who think theyre pretty

    one of those problems is girls who dont think theyre pretty

     
  4. 23:08

    Notes: 13638

    Reblogged from wicked-writer-of-the-west

    tangeluh:

    George R. R. Martin is a terrible wedding planner.

     
  5. 23:05

    Notes: 77

    Reblogged from wicked-writer-of-the-west

    poopflow:

    what’s it like to be skinny

     
  6. 23:05

    Notes: 229158

    Reblogged from wicked-writer-of-the-west

    im gonna be hot in a few years i swear

    (Source: mattressblowoutsale)

     
  7. 23:05

    Notes: 142444

    Reblogged from elphabaoftheopera

    iwanttogetdrunkwithsjb:

    twlboaj:

    on a scale from Matilda to Carrie how well do you handle having telekinesis and terrible parents

    Elphaba Thropp

     
  8. 23:03

    Notes: 9112

    Reblogged from meliorisim

    Hell exists, it’s right here at 3am when I wake up without you laying there beside me.
    — i haven’t slept these past few nights (via the-psycho-cutie)
     
  9. 23:02

    Notes: 230

    Reblogged from salazarsslytherin

    Tags: gifhell

    thegameisalife:

Flappy 2048

    thegameisalife:

    Flappy 2048

    (Source: flappy2048.com)

     
  10. 22:59

    Notes: 1

    Reblogged from frakkingcylon

    MEAN GIRLS IS ON NETFLIX FOR ONE WEEK.

     
  11. 22:59

    Notes: 19735

    Reblogged from gaylienz

    Tags: resource

    image: Download

    pheberoni:

yeha

    pheberoni:

    yeha

     
  12. 22:58

    Notes: 215957

    Reblogged from another-lost-boy

    1. Biggest lie told in schools: Bullying will not be tolerated.
     
  13. 22:58

    Notes: 393862

    Reblogged from another-lost-boy

    Tags: kittygif

    g-iggle:

lolsofunny:

ladderboss:

wtf kind of turtle is that

science of tumblr can you please explain this

mitochondria

    g-iggle:

    lolsofunny:

    ladderboss:

    wtf kind of turtle is that

    science of tumblr can you please explain this

    mitochondria

    (Source: i-justreally-like-cats-okay)

     
  14. 22:57

    Notes: 138

    Reblogged from fatgirlopinions

    pardonmewhileipanic:

    it’s hard for me to give a flying fuck about body positive posts that focus only on small/chubby/middle fats…. and completely ignore the existence of bodies above size 24/26

    like hi, i fucking exist, and i’m not the only one

     
  15. 22:57

    Notes: 656261

    Reblogged from another-lost-boy

    evilbisexualstiles:

    thebritishwinchester:

    there-are-some-who-call-me-tim:

    duffy-fluffy:

    eyelinerandjcrew:

    MY FAVORITE POST

    PLEASE TELL ME THAT PEOPLE IN BRITAIN ACTUALLY CALL THE USA “THE COLONIES”

    Nah, it’s what we call the rest of the world, because most of the time, it’s accurate.

    usualy when we say america it’s followed by a sigh and an eyebrow roll

    an eyebrow roll

    (Source: roymustache)